Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Τιμόθεος και Μαύρα το άγιο ζευγάρι.

  Ο άγιος Τιμόθεος ήταν 'Ιερέυς του Θεού του Υψίστου, στην Αίγυπτο. Κλήθηκε απο τον ειδωλολάτρη έπαρχο Αρριανό, να κάψει τα βιβλία του. Ο άγιος Τιμόθεος του απαντάει: Τα βιβλία μου είναι ιερά και δεν τα καίω, δεν απαρνούμε την πίστη μου και είμαι έτοιμος να δώσω και την ζωή μου για Τον Χριστό. Εξαγριωμένος ο Αρριανός διατάζει και του σκίζουν τις σάρκες του Τιμοθέου και του σπάνε τα κόκκαλα. Τον επισκέυτετε η γυναίκα του Μαύρα, του δίνει κουράγιο και μαζί κι αυτή ομολογεί Τον Χριστό και τους θανατώνουν και τους δύο με σταυρικό θάνατο.
 Αδελφοί μου, όπου 'πέφτει' η θεία χάρη κάνει θαύματα. Αλλιώς δεν εξηγείται το μαρτύριο που υπέστησαν οι άγιοι Τιμόθεος και Μαύρα.
Αυτή η θεία χάρη τους αποδέσμευσε, τους απελευθέρωσε απο τα επίγεια, (που ίσως να μή ξεκολούσαν ούτε με γερανό), και τους μετέφερε στον κόσμο του Θεού!
Όταν βιώσεις το ανώτερο, το άριστο, περιφρονείς το κατώτερο.
Όταν δεν το βιώσεις, μένεις κατ΄ανάγκη στο κατώτερο...
Αυτό το άγιο ζευγάρι, να είναι πρότυπο ήθους και αυταπάρνησης για τα επίγεια ώστε να έλθει η θεία χάρη και στα σύγχρονα ζευγάρια και να τα αλοιώσει, με τις πρεσβείες των αγίων μαρτύρων Τιμοθέου και Μαύρας.

πρεσβύτερος Γεώργιος Δημητρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου